torsdag den 30. oktober 2008

Flybilletter, bolig og legater

Så har jeg endelig fået oprettet min egen blog til Thailandsturen.

Planen er, at jeg vil oploade billeder, historier (både gøgler- og de almindelige) og samtidig vil de, der lyster det, have mulighed for at sende en lille hilsen til mig.

Jeg har købt flybilletter fra København den 22. januar tidligt om morgenen og lander i Bangkok fredag den 23. kl. 10 (lokal tid).

De nuværende praktikanter bor i Penguin House, hvor jeg også regner med at få en "luxus-lejlighed". Se mere på http://www.geocities.com/penguinhouses/

Billeder fra den type lejlighed, som jeg skal have


Læg mærke til de smarte blå farver!



Jeg har i dag færdigskrevet mine sidste legatansøgninger. Jeg har i alt et underskud på 26.000 kroner, så håber at kunne få dækket en del af dette fra fondene.

De to andre praktikanter, som jeg skal afsted sammen med er Jens (fra statskundskab i Århus) og Sanne (fra økonomi i København). De virker super fine, så det skal nok blive godt.

Jeg vender tilbage med mere om turen, når der er mere at berette.

Nu vil jeg ud og spise lidt indbagt kylling, inden jeg skal i gang med at kigge på visumregler...

Med venlig hilsen
Jakob

Ingen kommentarer: